Ana içeriğe geç

Nihat Kahveci ateş püskürdü: "Ne had ya bu! Böyle bir dünya yok, bunun bedeli olacak"

Kontraspor yorumcusu Nihat Kahveci, Kupa Gecesi programında A Milli Takım'ın Dünya Kupası sürecini ve gündemde yer alan konuları değerlendirdi. Nihat Kahveci, Vincenzo Montella ve İbrahim Hacıosmanoğlu'nuı sert bir dille eleştirdi.

Nihat Kahveci ateş püskürdü: "Ne had ya bu! Böyle bir dünya yok, bunun bedeli olacak"
Haber Global
16

Kontraspor yorumcusu Nihat Kahveci, Kupa Gecesi programnda Nebil Evren ile birlikte gündemi değerlendirdi. Nihat Kahveci, A Milli Takım Teknik Direktörü Montella'yı sert bir dille eleştirirken görevini bırakması gerektiğini söyledi.

Kahveci ayrıca bu tür başarısızlıklarda TFF dahil birçok ekibin bedel ödemesi gerektiğini vurguladı.

"LİMİTİN BUYSA LİMİTİN YETMİYOR"

Nihat Kahveci'nin değerlendirmeleri şu şekilde:

"Avustralya maçının hakemi düdüğü eline aldı. Çalmadan öncesine kadar Montella'ya söylenecek hiçbir şey yok. Uluslar Ligi'nde A Ligi'ne yükseldi. Avurpa Futbol Şampiyonası'nda çeyrek final. Dünya Kupası elemelerinde İspanya varken birinci mi olacaktık grupta? İkinci olduk Dünya Kupası'na katıldık. Play-off'larda 180 dakikada gol yemedik. Ama Avustralya ve Paraguay maçlarında 100 dakika... Avustralya maçından sonra açıklamalar Paraguay maçından sonra açıklamalar... Hala hatasını kabul etmemeler... Hocam kendine iyi bak. Kabul etmiyorsun hatalarını. Limitin buysa limitin yetmiyor. Hatasını kabul etsin. Bu istatistikler üzerinden o maçları okumasa "Elimizden geleni yaptık. Kader" demese farklı bakardım. Ama kabul etmiyor."

"BÖYLE BİR DÜNYA YOK"

"Ben yıllardır oralarda bulundum. Kaç başkanla kaç teknik direktörle çalıştım. Mustafa Denizli, Fatih Terim, Şenol Güneş ve Ersun Yanal ile çalıştım ama ben böyle inat bir federasyon ve inat bir teknik direktör görmedim. İnsan hatasını kabul eder. 180 dakikada gol atamamışsın bana istatistik anlatıyorsun. Böyle bir dünya yok!"

"BU NE HAD?"

"Gerçekten ben böyle bir şey görmedim. Hatalarını bir kabul et. Oyunu iyi okumadığını kabul et. Oyuncu değişikliklerindeki hatanı kabul et. Hadi oyuncu değiştiremedin bir 11'in var onu bile değiştiremedin. Milletin ne Türklüğü kaldı. Sende Türk ölçerlik mi var? Ne had ya bunlar? Böyle bir tartı yok. Onun haddine değil. Alsın Türk pasaportunu Türk olsun. Sonra gelsin bize gelsin anlatsın. O konuların yeri değil. Bizdeki o milliyetçilik duygularını biliyor. Sonrasında "Daha fazla Türk'üm" gibi konular konuşulacak konular değil."

"TFF BAŞKANI, YÖNETİMİ VE TEKNİK EKİP DEĞİŞMELİ"

"180 dakikada sıfır gol. Bu sonuçların ardından çıkıp o çocukların üzerinden baskıyı almam lazım. Ne demem lazım? "Oyuncularımıza sahip çıkacağız" olay bu. Doğrusu da bu. Bu arada kulüplerde devamlılık ve milli takımdaki devamlılık konusunu anlamadım. Ben de dahil herkes "Montella gitsin" diyor. Ben neden gitmeli dediğimi anlattımç Hatalarını kabul etmiyor. Kader diyor. Limit buysa gitmeli diyorum. Bunları söylemese farklı düşünecektim. İbrahim başkan da "Yolda yürüdüklerimizi yolda bulduklarımıza değişmeyiz" diyor. Yani, siz istediğiniz kadar "Montella gitsin" diyin ben hocamın arkasındayım diyor. Montella da onlara destek çıkıyor. Bu ikili gol ve goller atmadığı anlarda eleştirilir. Atamadınız ve eleştiriliyorsunuz. Şu anda ikiniz de gideceksiniz. İstediğiniz kadar birbrinize destek çıkın. Başarısızlığın bir bedel vardır. 24 yıl sonra 48 takımlı Dünya Kupası organizasyonuna gittiniz tebrik ettik. Bunun bedeli olur. Kimse kusura bakmasın. TFF başkanı ve yönetimi de teknik ekip de değişmeli. Bu işler böyledir. Biz de oynadık bedel ödedik. Başarılı olduk övüldük başarısız olduk yeri geldi futbolu bıraktık. Letonya'ya yenildik stattan çıkamadık. Hiç mazeret üretmesinler. Şu anda mazeret üretenler varsa Türk milli takımının yendiğinde veya yenildiğindeki duygularını bilmiyorlardır. Biz 2002'de dünya üçüncüsü olduk. Avrupa takımlarına karşı oynamadılar dediler. Bana göre bu eleştiri küfür etse daha hafif olurdu. Acıtasyon yapmasınlar! Bu konulara girmeyin."

Kaynağa Git

İlgili Haberler