“Sergen Yalçın rezil oldu, hala konuşuyor!”
Fenerbahçe'nin eski kaptanı Ümit Özat, Sergen Yalçın hakkına dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Kafa Sports’a konuşan Özat, “Sergen'e yaptığım eleştirilere üzülüyorum, seviyorum onu ama bir adam göz göre göre nasıl kendi ayağına sıkar. Teknik anlamda rezil olmuşsun git bir görünme. Bir ay önce yaptığın hatalar konuşuluyor, çıkıyorsun taktik teknik anlatıyorsun. Bir unuttur kendini. 'Benim yaptığımı Türkiye'de kimse yapamaz' diyor. Evet, senin yaptığını kimse yapamaz. Muçi bende yok dedin adam orada yıldız oldu. Bunu senden başka kimse beceremezdi.” dedi.
Özat'ın açıklamaları şöyle:
"10 kişi nasıl oynanır, gösteririm’ dedin. Sen gösteremedin başkası gösterdi. Senden başkası beceremezdi. ‘Bende yere yatma yok’ dedin. Birinde Orkun yattı kırmızı oldu, diğerinde Agbadou yattı penaltı oldu. Senden başkası beceremezdi. ‘Aldığım 4 oyuncu Dünya Kupası’nda oynuyor’ diye övünüyor. Yeşil Burun Adaları’nda iki oyuncu da Iğdır FK’da oynuyor işte. ‘Bende ne yok’ dediysen hepsi sende çıktı. Gökhan Sazdağ’a dünya para ödettin. Bu kadar mı futboldan uzaklaştı gözün. ‘Cengiz’i verin bana ne oluyor görürsünüz’ dedi. Sen bunu yorumcuyken söylüyordun. Bu ne demek? Hoca değilsin bunu söylediğinde. ‘Alın beni Fenerbahçe’ye’ demek. Cengiz Ünder zaten Fenerbahçe’de de sakat olduğu için oynamadı."
'MEDYA GÜCÜNÜ ARKASINA ALMIŞ HOCALAR VAR'
"Türkiye’de medya gücünü arkasını almış hocalar var, bunlardan biri de Sergen Yalçın. Candaş Tolga Işık bir senedir program yapıyor Sergen Yalçın’la. İşi iyice şova döktü. Eski takım arkadaşlarına ‘utanın’ diyor. Sen Aykut Kocaman’la İstanbulspor’da takım arkadaşıydın. ‘Aykut Kocaman’a 2 bisiklet versem birini kaybeder’ demedin mi? Utandın mı hiç? 26 kupası olan Mourinho’ya ‘hoca değil’ dedin. Öbürüne kaleci antrenörü dedin. Sen kimseyi beğenmiyorsun ki."
Geçen sezon Beşiktaş'ın başında sezonu 4. olarak tamamlayan Sergen Yalçın, siyah-beyazlılar ile sezonu 4. sırada tamamladı.
Odatv.com