Depremde yaşadığı isim karışıklığıyla sistemde ölü olarak gözüken adam: "Trafik cezasına gelince yaşıyorum ama bazı şeylere gelince ölüyorum"
Hatay’da 6 Şubat depremlerinde yaşanan isim karışıklığı sonrası sisteme ölü olarak girilen Ahmet Artan, sağlık kurumlarının kayıtlarında hala ölü gözüktüğü için sağlık raporu alamadı ve ehliyetini yenileyemediği için sürücü belgesiz araç kullanmaktan ceza yedi. Sistemsel hatanın düzeltilmesini isteyen Artan, "Trafik cezasına gelince yaşıyorum ama bazı şeylere gelince ölüyorum" dedi.
Yeni Şafak