Bonservisi Galatasaray'da bulunan ve sezonu kiralık olarak Rizespor'da geçiren Halil Dervişoğlu, sarı kırmızılı ekibe geri döndü.
Rizespor'dan yapılan paylaşımda şu ifadeler yer aldı;
Teşekkürler Halil Dervişoğlu...
Çaykur Rizespor arması altında mücadelen, emeğin ve gösterdiğin profesyonellik için teşekkür ederiz.
Yeni yolculuğunda başarılar diliyoruz.
Her şey için teşekkürler.
SÖZLEŞMESİNİN SON YILI
26 yaşındaki forvet oyuncusunun sarı kırmızılılar ise 1 yıl daha kontratı bulunuyor.