Ana içeriğe geç

Baykar Konutları sıcak yuvaları oldu! Depremzedelerden övgü: Baba oğula vermez bu fiyata

Kahramanmaraş'ta asrın felaketinin yaralarını saran Baykar Konutları, modern yaşam alanlarıyla depremzedelere yeni bir yuva oldu. Sunulan imkanlardan büyük memnuniyet duyan bölge sakinleri, bu konutların değerini "Selçuk Bayraktar burayı bizlere yaptı verdi. Allah devletimize ve milletimize zarar vermesin. Baba oğula vermez bu fiyata" sözleriyle ifade etti.

Baykar Konutları sıcak yuvaları oldu! Depremzedelerden övgü: Baba oğula vermez bu fiyata
Akşam
16

Onikişubat ilçesi Kurtlar bölgesinde yapımı tamamlanarak hak sahiplerine teslim edilen Baykar Konutları, depremzedeler için 303 konutluk yeni yaşam alanı sundu. Aradan geçen yaklaşık üç yıllık süreçte konutlarda mahalle kültürü yeniden şekillenirken, çocuklar oyun alanlarında vakit geçiriyor, vatandaşlar ise günlük yaşamlarını sürdürüyor.

Depremde evlerini kaybeden ve konutlara yerleşen vatandaşlar, geçen süre içerisinde yeni yaşam düzenlerini kurduklarını belirtti.

Konut sakinleri, deprem sonrası yaşanan zorlu günlerin ardından bölgede hayatın büyük ölçüde normale döndüğünü ifade ederek, çocukların eğitimlerine devam ettiğini, sosyal hayatın yeniden canlandığını ve mahalle kültürünün oluştuğunu dile getirdi.

Depremzede Bayram Akpınar, "Selçuk Bayraktar burayı bizlere yaptı verdi. Allah devletimize ve milletimize zarar vermesin. Çok güzel yaşama alanı, dinlenmek için havası, suyu ve ortamı çok güzel. Camimiz ve okulumuz yok bunların da yapılmasını istiyoruz. Bir an önce ödeme şeklinin nasıl yapılacağı konusunda açıklanmasını bekliyoruz. Baba oğula vermez bu fiyata. Allah razı olsun. Baban bu evleri verirse o zaman söyle. Allah devlete zeval vermesin" ifadesini kullandı.

Ayşenur Küçük ise, "Cumhurbaşkanımıza çok teşekkür ederiz. Okulumuz yakında yok, top sahası ve oyun alanı da istiyoruz. Cumhurbaşkanımız bizim arkamızda olmasaydı dimdik ayakta duramazdık. Çok teşekkürler" dedi.

Depremzede Atalay Adıgüzel de, "Allah razı olsun Cumhurbaşkanımızdan konutlarımız çok güzel. Biz kiracıları da görmelerini bekliyoruz" diye konuştu. Doğan Akkurt ise, "Benim kızım oturuyor burada. Çok da memnunlar. Herhangi bir sıkıntı yok" dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler