Aydın'ın Buharkent ilçesinde evde oyun oynadığı sırada yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına diken 3 yaşındaki A.D., fenalaşarak hastanelik oldu.
Küçük çocuğun tiner içtiğini ve durumunun kötüleştiğini fark eden yakınları, vakit kaybetmeden harekete geçti. Panik içindeki aile, 3 yaşındaki A.D.'yi hızla Buharkent Devlet Hastanesi'ne ulaştırdı.
Buharkent Devlet Hastanesi'ndeki acil servis ekipleri tarafından çocuğa anında ilk müdahale yapıldı. Ancak durumunun ciddiyetini koruması ve hayati tehlikesinin bulunması sebebiyle küçük çocuk, daha kapsamlı tedavi için tam donanımlı bir merkeze sevk edildi.
Sağlık ekiplerinin gözetiminde Nazilli Devlet Hastanesi'ne nakledilen 3 yaşındaki A.D., zaman kaybetmeden yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı. A.D.'nin tedavisi sürerken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.
DHA