Yeni araştırma: İçme suyundaki nitrat, demans riskiyle ilişkilendirildi
54 binden fazla kişinin verilerinin incelendiği yeni bir araştırma, içme suyunda bulunan nitrat ile demans riski arasında bağlantı olabileceğini ortaya koydu. Araştırmada sebzelerden alınan nitratın ise daha düşük demans riskiyle ilişkili...
Sputnik
16
Avustralya'daki Edith Cowan Üniversitesi (ECU) ile Danimarka Kanser Araştırma Enstitüsü (DCRI) tarafından yürütülen araştırma, nitratın kaynağının beyin sağlığı açısından önemli olabileceğine işaret etti.
Kaynağa Git