Türkiye'de bağımsız rock müziğin öncülerinden biri olarak kabul edilen Leyla The Band, 19 Haziran 2026'da İstanbul KüçükÇiftlik Park’ta sahne aldı. Grup üyeleri, müzik kariyerlerine vermiş oldukları uzun soluklu aranın ardından sevenleri tarafından büyük bir coşkuyla karşılandı.
Dönemine damga vuran "Yokluğunda" ve "Aşk Bitti" gibi hit parçalarını seslendirerek sahnede nostaljik bir rüzgâr estiren grup, repertuvarında daha önce hiçbir dijital platformda yayınlanmayan yeni bir şarkıya da yer verdi. Gecenin sürprizi olan yeni parça, dinleyicilerin beğenisini kazandı.
Müzikseverlerin yoğun ilgisiyle karşılaşan ekip, hızlıca aksiyon alarak turne takvimini netleştirdi.
Ağustos ayına Ege'de başlamayı ve turne rotasının devamında Marmara ve İç Anadolu duraklarına uğramayı planlayan grup,
12 Ağustos 2026'da Antalya Açıkhava Tiyatrosu'nda,
18 Eylül 2026'da İzmir'de Tarihi Havagazı Fabrikası'nda
4 Ekim 2026'da İstanbul, Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu'nda ve 9 Ekim 2026'da Ankara, Oran Açık Hava Sahnesi'nde müzikseverlerle buluşacak.