Ana içeriğe geç

Trabzonspor’dan ayrılıp 1. Lig’e gitti

1. Lig ekibi Pendikspor, Trabzonspor'dan ayrılan Onuralp Çakıroğlu'nu kadrosuna kattı.

Trabzonspor’dan ayrılıp 1. Lig’e gitti
Nefes Gazetesi
16

Trendyol 1. Lig takımlarından Pendikspor, Trabzonspor ile yollarını ayıran Onuralp Çakıroğlu'nu renklerine bağladı.

Kulüpten yapılan açıklamada, 18 yaşındaki kanat oyuncusu ile 2 yıllık sözleşme imzalandığını bildirildi.

Açıklamada, "Onuralp Çakıroğlu'na 'Kulübümüze hoş geldin' diyor, Pendikspor formamız altında başarılarla dolu bir sezon geçirmesini diliyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler