Ana içeriğe geç

Osmaniye'de satın alınan tatlılar 53 kişiyi hastanelik etti: 2 gözaltı

Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıları yedikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelik oldu. 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü bildirildi. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Osmaniye'de satın alınan tatlılar 53 kişiyi hastanelik etti: 2 gözaltı
TGRT Haber
16

Osmaniye'de bir işletmeden aldıkları tatlıları yiyen vatandaşlar rahatsızlanmasının ardından hastaneye kaldırıldı. Tedaviye alınan 53 kişiden 25 kişi taburcu edildi. Olayla ilgili Osmaniye Valiliği açıklama yaptı.

İNCELEME BAŞLATILDI

Valilik açıklamasında kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlı ürünlerinin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşların rahatsızlanması üzerine inceleme başlatıldığı belirtildi.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince işletmenin şubeleri ile imalathanesinde gerekli denetimlerin yapıldığı belirtilen açıklamada ürünlerden alınan numunelerin laboratuvar incelemesi için gönderildiği kaydedildi.

28 KİŞİNİN TEDAVİSİ SÜRÜYOR

Açıklamada, "Olaydan etkilendiği değerlendirilen 53 kişiden 25’i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Olaya ilişkin süreç, ilgili kurumlarımız tarafından bütün yönleriyle ve hassasiyetle takip edilmektedir" ifadelerine yer verildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler