Ana içeriğe geç

Mini öğrenciler doğayla iç içe keyifli ve öğretici anlar yaşadı

Bilecik merkez Atatürk İlkokulu 3/D sınıfı öğrencileri gerçekleştirilen gezi kapsamında doğayla iç içe keyifli ve öğretici anlar yaşadı.

Mini öğrenciler doğayla iç içe keyifli ve öğretici anlar yaşadı
Yeniçağ
16

Bilecik / Serhat Kaya / Yeniçağ

Bilecik merkez Atatürk İlkokulu 3/D sınıfı öğrencileri gerçekleştirilen gezi kapsamında doğayla iç içe keyifli ve öğretici anlar yaşadı.

Bilecik’te Atatürk İlkokulu 3/D sınıfı öğrencileri, Şeyh Edebali Türbesi’ne gerçekleştirdikleri gezi kapsamında tarihî ve kültürel değerlerimizi yakından tanıma fırsatı bulurken, doğayla iç içe keyifli ve öğretici anlar yaşadı.

Etkinlik kapsamında İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek ile bir araya gelen öğrenciler, hatıra fotoğrafı çektirerek bu anlamlı günü ölümsüzleştirdi.

İl Milli Eğitim Müdürü Serdal Şimşek “Geçmişten geleceğe uzanan değerlerimizi yerinde öğrenen öğrencilerimizin heyecanına ortak olmaktan mutluluk duyuyor; bu güzel etkinlikte emeği geçen yönetici ve öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz.” dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler