Ana içeriğe geç

Erzincan’da pompalı dehşet: Eski eşi ve yanındaki erkeği öldürdü

Erzincan'da 66 yaşındaki bir şahıs, pompalı tüfekle bastığı evde eski karısı ile yanında bulunan erkeği öldürdü.

Erzincan’da pompalı dehşet: Eski eşi ve yanındaki erkeği öldürdü
TGRT Haber
16

Erzincan’da gece saatleride eski eşinin evini basan adam dehşet saçtı. Pompalı tüfekle 2 kişiyi öldüren saldırgan teslim oldu.

SİLAH SESLERİ YÜKSELDİ

Olay Barbaros Mahallesi'nde meydana geldi. 468. Sokak'taki apartmanda silah seslerinin duyulması üzerine çevredekiler 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak ihbarda bulundu. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi.

2 KİŞİ ÖLÜ BULUNDU

Ekiplerin yaptığı incelemede, apartmanın 3. katındaki dairede bulunan S.K. (42) ile U.B'nin (32) tüfekle vurularak öldürüldüğü belirlendi.

KATİL ZANLISI ESKİ EŞ TESLİM OLDU

Olayın ardından kaçan şüpheli B.K. (66), bir süre sonra polis merkezine giderek teslim oldu.

Cumhuriyet savcısının olay yerindeki incelemesinin ardından cenazeler, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler