Kulüpler Birliği Vakfı'nın geçtiğimiz gün gerçekleştirilen toplantısında yaşananlar gündeme damga vurdu. Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk ve Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım arasında gerginlik yaşandığı iddia edildi.
Yüksel Yıldırım ve Barış Göktürk'ün birbirine sert ifadeler kullandığı bildirilirken, ikilinin yaşadığı gerginliğin ardından toplantıya 30 dakika ara verildi. Daha sonra toplantı sona erdi ancak yaşananlar medyaya yansıdı.
YÜKSEL YILDIRIM KONUŞTU
Fanatik'e konuşan Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, olaylarla ilgili açıklamalarda bulundu. Barış Göktürk'ün kendisine sinkaflı ifadeler kullandığını söyleyen Yıldırım, şu sözleri dile getirdi:
Kimse bana hakaret edemez. ‘Mimlenmişsin, dolu gelmişsin’ diyorlar. Barış Göktürk çok terbiyesiz biri. Ona haddini bildireceğim. Ağzı laf yapıyor. 4 büyüklere karşı Anadolu takımlarının hakkını korumaya devam edeceğim.
'BİR DAHA TOPLANTILARA ALINMAYACAK'
HT Spor'a konuşan Kulüpler Birliği Başkanı Ertuğrul Doğan ise şu sözleri dile getirdi: