İki belediye başkanı daha AK Parti’ye geçiyor! İsmail Saymaz duyurdu…
İsmail Saymaz, iki belediye başkanının daha AK Parti’ye geçeceğini duyurdu. Rozetlerin, Perşembe günü AK Parti’nin Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda takılması planlanıyor.
Medyaradar