Ana içeriğe geç

NATO zirvesi öncesi sosyal medya hesaplarına erişim engeli: 'Milli güvenlik' gerekçesi öne sürüldü

Aralarında gençlik ve demokratik kitle örgütünün bulunduğu birçok sosyal medya hesabı NATO Zirvesi öncesi erişime engellendi.

NATO zirvesi öncesi sosyal medya hesaplarına erişim engeli: 'Milli güvenlik' gerekçesi öne sürüldü
Evrensel
16

Ankara'da 7-8 Temmuz’da savaş ve terör örgütü NATO'nun düzenleyeceği zirve öncesi iktidarın NATO için muhalefete dönük yaptığı operasyonun ardından bir sosyal medya hesaplarına da erişim engeli getirildi.

Gözaltı ve tutuklamaların ardından iktidar, aralarında Emek Gençliği, SOL Genç, Laborans, Toplumsal Muhalefet, Devrimci Gençlik Dernekleri, Devrimci Hareket, Halkevleri ve Umut Gazetesi olmak üzere birçok gençlik ve demokratik kitle örgütünün sosyal medya hesapları erişime engellendi.

Engelleme gerekçesi ise "millî güvenlik ve kamu düzeni" oldu.

Erişim engellerine dair Emek Partisi İstanbul Milletvekili İskender Bayhan, "Hesap çok net: İçeride emekçilere acı reçete dayatmak, sömürüyü derinleştirmek; Dışarıda emperyalist savaş örgütleriyle suç ortaklığını büyütmek; Bu çürümüş düzene karşı birleşebilecek her sesi baskı ve sansürle susturmak! Bu baskı zincirinin bir halkası olarak, partimizin Genel Başkan Yardımcısı @arzuerkan4 ve @emek_gencligi_X hesaplarına da erişim engeli getirildi! Son günlerde yaşananlar anti-emperyalist talepler ile yoksulluğa, sömürüye ve baskılara karşı yürütülen emek ve demokrasi mücadelesinin etle tırnak gibi olduğunu bir kez daha gösteriyor. Emperyalizme bölgede ve içeride bekçilik edenler, işçi sınıfına ve halka köleliği dayatanların ta kendisidir" açıklamasında bulundu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler