A Milli Futbol Takımı 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3.maçında ABD’yi 3-2 yendi. Maçın ardından Salih Özcan maç hakkında açıklamalarda bulundu.
Salih Özcan, “Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk."