Ana içeriğe geç

Sahra Işık’tan aldatılma çıkışı! Eski eşinin Kızılcık Şerbeti oyuncusuyla ilişki yaşadığını iddia etti

Sahra Işık, boşanma sürecini tamamladığı eski eşi İdris Aybirdi hakkında dikkat çeken iddialarda bulundu. Sosyal medya hesabından uzun bir açıklama yapan Işık, psikolojik şiddet ve tehdit mesajları aldığını öne sürerek uzaklaştırma kararı alacağını duyurdu. Eski eşinin boşanmadan önce tanıdığı bir kadınla ilişki yaşadığını iddia eden Işık, “Ben kimsenin gözyaşı olmadım” diyerek sessiz kalmayacağını söyledi.

Sahra Işık’tan aldatılma çıkışı! Eski eşinin Kızılcık Şerbeti oyuncusuyla ilişki yaşadığını iddia etti
Kanal 6
16
Sahra Işık ile İdris Aybirdi’nin biten evliliği yeniden magazin gündemine taşındı. Daha önce ilişkilerinde sorunlar yaşadıkları konuşulan ve boşanma sürecini tamamlayan çiftle ilgili bu kez Sahra Işık’ın sosyal medya hesabından yaptığı açıklama dikkat çekti. BOŞANMA SONRASI SERT AÇIKLAMA Instagram hesabından uzun bir metin yayımlayan Sahra Işık, eski eşi İdris Aybirdi hakkında dikkat çeken iddialarda bulundu. Işık, boşanmanın ardından psikolojik şiddet, tehdit mesajları ve çocuğuyla ilgili baskı gördüğünü öne sürdü. Artık susmayacağını söyleyen Sahra Işık, uzaklaştırma kararı alacağını da duyurdu. “ARTIK SUSMA VAKTİ DEĞİL” Sahra Işık, açıklamasında yaşadığını iddia ettiği sürece tepki göstererek şu ifadeleri kullandı: “Susmaktan yoruldum… Madem devam eden bir psikolojik şiddete, tehdit mesajlarına, çocuğumun benden alınmasıyla tehdit ediliyorum… Artık susma vakti değil, konuşma vaktidir. Konuşmaya başlamadan önce uzaklaştırma kararı alacağımı bildirmek isterim.” ESKİ EŞİYLE İLGİLİ İDDİALARDA BULUNDU Sahra Işık, 8 Mayıs 2026 tarihinde boşandığı eski eşinin, boşanmadan önce kendisinin de tanıdığı ve aynı ortamda bulunduğu bir kadınla ilişkisi olduğunu boşandıktan sonra öğrendiğini iddia etti. Işık, söz konusu kişinin “Kızılcık Şerbeti” dizisinde rol aldığını ileri sürdü. Eski eşinin boşanmadan kısa süre sonra bu kişiyle Santorini Adası’na tatile gittiğini iddia eden Işık, dönüşte ise kendisini rahatsız ettiğini öne sürdü. “ÇOCUĞUMLA TEHDİT EDİLDİM” Anlaşmalı boşanmada çocuklarını göreceği günlerin belli olduğunu söyleyen Sahra Işık, buna rağmen eski eşinin çocuğu üzerinden kendisini tehdit ettiğini iddia etti. Işık, çocuğu için aldığı iştirak nafakasının da kendi talebiyle değil, eski eşinin belirlediği tutar olduğunu belirtti. Buna rağmen nafakanın ödenmeyeceğinin söylendiğini ve tehditlerin sürdüğünü ileri sürdü. “BEN KENDİ ADIMA HİÇBİR ŞEY TALEP ETMEDİM” Sahra Işık, açıklamasında kendi adına herhangi bir talepte bulunmadığını vurguladı. Sadece çocuğu için nafaka aldığını belirten Işık, yaşadığını söylediği baskıya artık sessiz kalmayacağını ifade etti. Işık, “Bu insanların utanması olmadığı gibi tek derdi bebeğini sağlıkla, sevgi ve huzurla büyütmeye çalışan bir anneye bu psikolojik şiddetin devam etmesine artık susmayacağım” dedi. “KİMSEDEN KORKMUYORUM” Açıklamasının sonunda hukuki süreç başlatacağını belirten Sahra Işık, yaşadığı baskının sona ermesini istediğini söyledi. Işık, “Gereken neyse onu yapacağıma şerefim ve namusum üzerine söz veriyorum. Allah var gam yok… Kimseden korkmuyorum. Yaşadığım bu baskının son bulmasını temenni ediyorum. Bunu yaşayan birçok kadın var biliyorum. Yalnız olmadığımı biliyorum” ifadelerini kullandı.
Kaynağa Git

İlgili Haberler