Ana içeriğe geç

Tokat'ta 100 tanesi birden aynı anda doğaya bırakıldı

Tokat'ta 100 tane hayvanın birden doğaya bırakıldığı anlar dikkat çekti. Ayrıca önemli bir görevleri de var.

Tokat'ta 100 tanesi birden aynı anda doğaya bırakıldı
tv100
16

Edinilen bilgilere göre Tokat İl Jandarma Komutanlığı koordinesinde, merkez ilçe jandarma komutanlığı sorumluluk sahasında bulunan Gökçe köyü çevresinde doğaya keklik salımı gerçekleştirildi.

Doğal hayatın sürdürülebilirliğine katkı sağlamak ve bölgedeki keklik popülasyonunu artırmak amacıyla düzenlenen çalışma kapsamında, il jandarma komutanlığı tarafından Tokat Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü’nden temin edilen 100 keklik doğal yaşam alanına bırakıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler