Ana içeriğe geç

Kaymakam Kaya, son mesai gününde vatandaşlarla vedalaştı

Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Bitlis'in Ahlat ilçesine atanan Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, görev süresini tamamlayarak ilçeye veda etti. Ziyaretçilerine teşekkür eden Kaya, yeni görev yerinde başarılar dilendi.

Kaymakam Kaya, son mesai gününde vatandaşlarla vedalaştı
Haberler.com
16

Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Bitlis'in Ahlat ilçesine atanan Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, ilçedeki görevini tamamlayarak Vezirköprü'ye veda etti.

2023 yılından bu yana Vezirköprü'de görev yapan Kaymakam Kaya, görev süresinin son gününde makamında kurum amirleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşları ağırladı. Gün boyunca gerçekleşen ziyaretlerde Kaymakam Kaya'ya ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür edilirken, yeni görev yerinde başarı dilekleri iletildi.

Kurum temsilcileri ve vatandaşlar da Kaymakam Kaya'ya ilçeye yaptığı katkılar nedeniyle teşekkür ederek hatıra fotoğrafı çektirdi. - SAMSUN

Kaynağa Git

İlgili Haberler