Ana içeriğe geç

Motosiklet hırsızından pişkin savunma! "Teslim etmeye giderken yakalandım"

Adana'da akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı. Bir apartmanın otoparkına giren Mustafa C. park halindeki motosikletin gidon kilidini kırıp, çaldı. Motosikletle gezerken yakalanan Mustafa C.'nin ifadesinde "Tam teslim etmeye giderken polise yakalandım" dedi.

tv100
16

Adana ukurova ilçesi Huzurevleri Mahallesi’nde 25 Mayıs’ta saat 02.00 sıralarında sokakta yürüyen Mustafa C., bir apartmanın otoparkında A.E.’nin park halindeki motosikletini görünce yanına gitti.

HIRSIZLIK ANI KAMERAYA YAKALANDI

Bir süre çevreyi gözetleyen şüpheli, gidon kilidini kırdığı motosikleti sürükleyerek götürdü. Düz kontak yaparak motosikleti çalıştıran şüpheli, daha sonra kaçtı.

O anlar, apartmanın güvenlik kamerasına yansıdı. Motosikletinin yerinde olmadığını fark eden A.E., İl Emniyet Müdürlüğü’ne giderek şikayetçi oldu.

"TAM TESLİM ETMEYE GİDERKEN POLİSE YAKALANDIM"

Olayla ilgili çalışma başlatan Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, bölgedeki ve güzergahtaki güvenlik kamerası görüntülerini inceledi. Şüphelinin, Yüreğir ilçesi Sinan Paşa Mahallesi’ne gittiğini tespit eden ekipler, bölgede araştırma yaptı.

Motosikletle caddede seyir halinde olduğu görülen Mustafa C., yakalandı. Emniyete götürülen Mustafa C., ifadesinde, "Motosikleti evime dönmek için çaldım. Geri verecektim. Tam teslim etmeye giderken polise yakalandım" dedi. İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Mustafa C., çıkarıldığı mahkemede tutuklandı. Motosiklet, sahibine teslim edildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler