Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde sendika üyeliği üzerinden dikkat çeken bir iddia gündeme geldi.
Adana Medya Haber’in haberine göre, hastanede Destek Hizmetleri Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Oğuzhan K. ile aynı kurumda başhekimlik evrak kayıt biriminde çalışan Selçuk S. hakkında, hastane personelinin bilgileri kullanılarak Sağlık-Sen’e usulsüz şekilde üye kaydı yapıldığı iddiasıyla soruşturma açıldı.
İddiaya göre, hiçbir sendikaya üye olmayan bazı hastane çalışanları, bilgileri ve sahte imzaları kullanılarak Sağlık-Sen’e üye yapıldı. Konunun ortaya çıkmasının ardından olayın yargıya taşındığı öne sürüldü.
Haberde, soruşturma kapsamında ifadesine başvurulan bazı çalışanların baskı gördüğü ve işten çıkarılmakla tehdit edildiği de iddia edildi.
Odatv.com