Ana içeriğe geç

Erzurum'da belediye desteğini alan kadınlar ihracata başladı! Kovid-19 döneminde maske dikiyorlardı

Erzurum'un İspir ilçesinde, Kovid-19 salgını döneminde hastaneler için maske ve önlük diken kadınlar, kurulan tekstil atölyesinde ürettikleri pijamaları yurt içi ve dışına göndererek aile ekonomilerine katkı sağlıyor.

Erzurum'da belediye desteğini alan kadınlar ihracata başladı! Kovid-19 döneminde maske dikiyorlardı
Vatan
Kaynağa Git

İlgili Haberler