Ana içeriğe geç

Ev hayali kabusa döndü! Eşi 7 milyonu hiç düşünmeden çöpe attı: Bursa'da seferberlik başlatıldı

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yaşayan bir vatandaş, ev almak için yaklaşık 1 kilogram altın biriktirdi. Yıllardır yaptığı birikimin eşi tarafından çöp sanılarak çöpe atıldığını öğrenen adam, neye uğradığını şaşırdı. Olayın ardından mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu.

Ev hayali kabusa döndü! Eşi 7 milyonu hiç düşünmeden çöpe attı: Bursa'da seferberlik başlatıldı
tv100
16

Bursa'nın Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi'nde yaşayan Sedair Kurnaz, Nilüfer ilçesi Akçalar Mahallesi'nde satın almak istediği ev için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını, hırsızlık riskine karşı evindeki bir elbisenin içine sararak siyah bir poşette sakladı.

Ev hayali kabusa döndü! Eşi 7 milyonu hiç düşünmeden çöpe attı: Bursa'da seferberlik başlatıldı - Resim : 1

Ev sahibiyle fiyat konusunda anlaşan Kurnaz, ödeme yapmak için altınların bulunduğu poşeti almak istediğinde yerinde olmadığını fark etti. Eşine durumu sorması üzerine acı gerçekle karşılaştı.

ÇÖP ZANNEDİP KONTEYNERİNE ATMIŞ

İddiaya göre Kurnaz'ın eşi, ev temizliği yaptığı sırada içinde altınların bulunduğu siyah poşeti çöp zannederek evin önündeki çöp konteynerine attı.

Ev hayali kabusa döndü! Eşi 7 milyonu hiç düşünmeden çöpe attı: Bursa'da seferberlik başlatıldı - Resim : 2

Durumu öğrenen Sedair Kurnaz, mahalledeki çöp konteynerlerini tek tek karıştırırken, belediye temizlik ekiplerine ve polis ekiplerine de bilgi verdi.

Bölgede güvenlik kameralarının incelenmesi için çalışma başlatılırken, mahalle sakinleri de kayıp altınların bulunması için aramalara destek verdi.

Ev hayali kabusa döndü! Eşi 7 milyonu hiç düşünmeden çöpe attı: Bursa'da seferberlik başlatıldı - Resim : 3

"BÖLGEDEKİ GÜVENLİK KAMERALARI İNCELENECEK"

Yaşadığı talihsiz olayı anlatan Sedair Kurnaz, "Akçalar Mahallesi'nde bir ev almıştım. Fiyatta anlaştık. Yaklaşık 1 kilogram altını poşetin içine koyup saklamıştım. Eşim de temizlik yaparken poşeti çöp sanıp dışarı atmış. Çöpçüler mi aldı, çöpleri karıştıran biri mi aldı bilmiyoruz. Polis ve temizlik işleri müdürlüğüne bilgi verdik. Bölgedeki güvenlik kameraları incelenecek. Altınları bulan ya da gören varsa bize ulaştırmasını rica ediyoruz" dedi.
Polis ekiplerinin olayla ilgili incelemesi sürüyor.

Kaynağa Git

İlgili Haberler