Ana içeriğe geç

Survivor'da dörtlü finalde elenmişti! Sercan Yıldırım'dan Nagihan Karadere paylaşımı: Hakkıyla ikinci oldu

Survivor Ünlüler Gönüllüler 2026'da İstanbul'daki dörtlü finalde rakibi Nagihan Karadere'ye yenilerek elenen Sercan Yıldırım, yaptığı yeni paylaşımda 'Nagihan hak etti yendi beni' ifadelerini kullandı.

Survivor'da dörtlü finalde elenmişti! Sercan Yıldırım'dan Nagihan Karadere paylaşımı: Hakkıyla ikinci oldu
Milliyet
16

HABER MERKEZİ - 1 Ocak'ta başlayan Survivor 2026'da şampiyon 19 Haziran akşamı canlı yayında Mert Nobre olmuştu. Survivor'da 17 Haziran Çarşamba akşamı oynanan mücadeleler sonrasında yarı finale kalan isimler kesinleşmişti. Survivor 2026'da son dörde kalan, Mert Nobre, Sercan Yıldırım, Nagihan Karadere ve Ramazan Sarı, yarı finalist olmak için parkurda kıyasıya yarışmıştı.

Final düellosunda Nagihan Karadere ve Sercan Yıldırım karşı karşıya gelmişti. Oyunu kaybeden Sercan, dörtlü finalde Survivor'a veda eden son isim olmuştu.

''TEBRİK EDİYORUM''

Survivor'da final mücadelesinde sakatlık yaşayan Yıldırım, sosyal medya hesabından yeni bir paylaşım yaptı.

Fizik tedavi gördüğü anı yayımlayan Sercan Yıldırım, Nagihan Karadere ile ilgili mesajında; ''Çok yazılıyor çiziliyor. Bu yaşıma kadar 2 çapraz bağ 2 menisküs ameliyatı olmuş biri olarak bu seneyi çok ucuz atlattım. Neden ucuz atlattım. Besin alamadığımız için üst adelem kuvvetsizleştiği için dizlere daha çok yük biniyor. Bu yüzden çeyrek finalde düşüş anımı gördüyseniz anlarsınız. Nagihana yenilmemin nedeni sakatlığım diye söylemiyorum. Bunları hiçbir zaman bahane etmedim. Nagihan hak etti yendi beni. Tartışmamızda da söylemiştim beni yenen Nagihan Karadere olsun demiştim hatırlarsanız. Hakkıyla 2. oldu. Tebrik ediyorum. Bu yüzden sakatlığımla alakalı kıkırdaklarımda hasar var. İnşallah yakın zamanda iyileşeceğim. 2 buçuk haftalık tedavi sürecim var. Sevgiler'' ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler