Ana içeriğe geç

Kiracısına ulaşamayan ev sahibinden ilginç çözüm! Öyle bir yere şikayet etti ki, dönüşü yok

Samsun'da emekli bir vatandaş, kiracısına 4 aydır ulaşamayınca mağduriyetini anlatmak için çok farklı bir yol seçti. Kira, aidat ve yakıt giderleriyle birlikte yaklaşık 76 bin TL alacağı olduğunu iddia eden ev sahibi, hukuki süreç başlatırken aynı zamanda kiracısının babasının mezarına giderek, oğlunu şikayet etti.

Kiracısına ulaşamayan ev sahibinden ilginç çözüm! Öyle bir yere şikayet etti ki, dönüşü yok
TGRT Haber
16

Samsun’da yaşayan 55 yaşındaki S.D. isimli vatandaş dairesini kendisini hastanede görevli bir memur olarak tanıtan H.D.'ye kiraya verdi. Evde annesi ile birlikte yaşayacağını söyleyen H.D. 10 Şubat’ta eve yerleşti ancak bu sırada taraflar arasında kira sözleşmesi imzalanmadı. Aradan çok zaman geçmeden ev sahibi ile kiracı ile anlaşmazlık yaşanması üzerine kiracı H.D. ev sahibinin telefonlarına cevap vermemeye başladı. Yaklaşık 4 aydır kiracısından haber alamayan S.D., 10 Şubat-10 Haziran dönemine ait kira, aidat ve yakıt giderleri için icra takibi başlatırken, mahkemeye de tahliye davası açtı.

BABASININ MEZARINI ZİYARET EDİP DURUMU ANLATTI

Kiracısıyla hiçbir şekilde iletişim kuramadığını ifade eden S.D., hukuki sürecin yanı sıra çok farklı bir adım daha attı. H.D.'nin babası M.D.'nin Canik ilçesi Devgeriş Mahallesi'ndeki mezarını ziyaret etti. Mezarın çevresindeki yabani otları temizleyip dua eden S.D., yaşadığı mağduriyeti merhuma anlatarak oğlu ve eşini kul hakkı yedikleri gerekçesiyle manevi olarak şikayet ettiğini söyledi.

“TELEFONLARA ÇIKMIYOR”

Mezarlık önünde açıklamalarda bulunan S.D., "Evimi 10 Şubat'ta H.D. isimli şahsa kiraya verdim. Kendisi bir yakınımıza Samsun'da hastaneye memur olarak atandığını, şu anda kursları olduğunu ve kursları bittikten sonra annesi S.D. ile oturacağını beyan etmişti. 10 Şubat'ta eve geçti ve kira aktif olarak başladı. Defalarca söylememize rağmen sözleşme yapmadı. Mart ayının ikinci haftasından sonra da İstanbul'a gittiğini ablasından öğrendim. Sözleşme yapmayınca ilk icra resmî evrakını 20 Nisan'da gönderdik. 30 Nisan'da 1. ihtarname, 8 Haziran'da da 2. ihtarname çekildi. Yasal yollar silsile hâlinde devam ettirildi. 17 Haziran'da da Samsun 3. İcra Hukuk Mahkemesi'ne tahliye davası açtım. Kendisi telefonlara çıkmıyor" dedi.

“MUHATAP BULAMAYINCA MERHUMA ŞİKAYET ETTİM”

Kiracılarından muhatap bulamayınca mezarlığa giderek merhum büyüklerine şikayet ettiğini dile getiren S.D., "Bu süreçte maddi kaybım 10 Şubat-10 Haziran arası kiralardan 64 bin TL, aidat 8 bin 875 TL, 3 bin 400 TL de ısınma bedeli olmak üzere toplam 76 bin TL'dir. Ben devletimize güveniyorum. Alacaklarımı istiyorum. Babasının mezarına geldim. Rahmetli babasına oğlu ve eşini şikayet ettim. Kiracılarım olan oğlunu ve eşini önce Allah'a, sonra da rahmetli babasına havale ediyorum" diye konuştu. S.D., devlete ve adalete güvendiğini, alacaklarının tahsil edileceğinden emin olduğunu sözlerine ekledi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler