Ana içeriğe geç

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefonda görüştü!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefonda görüştü!
Bengü Türk
16

Görüşmede Türkiye-Irak ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel konular ele alındı.

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, IRAK BAŞBAKANI ZEYDİ’Yİ TÜRKİYE’YE DAVET ETTİ

Görüşmeye ilişkin detaylar Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığının sosyal medya hesabı üzerinden paylaşıldı. Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye-Irak ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel konular ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni dönemde Türkiye ile Irak arasındaki ilişkileri daha da ileri taşımayı istediğimizi, özellikle enerji, savunma sanayii ve ulaştırma alanlarında iş birliği potansiyelinin büyük olduğunu belirtti. Cumhurbaşkanımız, Irak Başbakanı Ali Zeydi’yi kapsamlı istişarelerde bulunmak üzere Türkiye’ye davet etti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler