İYİ Parti'den AKP'ye geçen Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın AKP il binasında çekilen fotoğrafı tepki çekti. Fotoğrafta, Arı'nın hakaret mesajı taşıyan el hareketi yaptığı görüldü.
Fotoğrafı paylaşan AKP Nevşehir İl Başkanı Feyzi Aygün, bir süre sonra gönderiyi sildi.
'YAPAY ZEKAYLA ÜRETİLDİ'
Konuya dair açıklama yapan Arı, fotoğrafın yapay zekâyla üretildiğini savundu. Arı, şu ifadelere yer verdi:
"Yapay zekâ ile üretilmiş bir görsel üzerinden yapay bir gündem oluşturma çabası, aslında söylenecek sözü kalmayanların başvurduğu en kolay yöntemdir. Algı üretmek uğruna teknolojiyi art niyetli bir şekilde kullanmayı tercih edenlere elbette söyleyecek çok sözümüz var. Ancak biz, seviyemizi bu tartışmaların seviyesine indirmeyeceğiz. Çünkü biliyoruz ki; hakikat, eninde sonunda bütün yapaylıkların önüne geçer. Gerçek fotoğrafı da kamuoyunun takdirine sunuyoruz"
Odatv.com