İlk kez Süper Lig’e yükselen Amedspor'un bayrağı İstanbul'da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı. İki gün boyunca yeşil-kırmızılı bayrak dalgalanacak.
Türkiye ve dünyanın birçok yerinde taraftarı olan Süper Lig' e yükselen takım Amedspor’da transfer çalışmaları sürüyor. Çalışmalar devam ederken, şampiyon Amedspor’un bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanmaya başladı.
Yeşil-kırmızılı bayrağın iki gün boyunca Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacağı öğrenildi.