Aziz Yıldırım'dan Topuk Yaylası'nda futbolcularla gece toplantısı
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren sarı-lacivertli takımla öğle yemeğinde bir araya geldi. Yıldırım kamp ziyaretinde futbolcularla toplantı düzenledi.
Fanatik