Ana içeriğe geç

Bakan Bayraktar: Tüketimdeki ani artışla birlikte elektrik çağına girildi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, enerji dönüşümü ve enerji güvenliğinin bir arada ilerlemesi gerektiğini belirterek, Dirençli bir gelecek, daha temiz, daha çeşitli, yüksek düzeyde birbirine bağlı ve güvenli enerji sistemlerine dayanmaktadır. Türkiye, ortak geleceğimize liderlik etmeye, işbirliği yapmaya ve yatırım yapmaya hazırdır. dedi.

Bakan Bayraktar: Tüketimdeki ani artışla birlikte elektrik çağına girildi
Uzmanpara
Kaynağa Git

İlgili Haberler