Ana içeriğe geç

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası’nda sürdürüyor

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri'nde gerçekleştirdiği antrenmanla devam etti. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki idman öncesi futbol direktörü Oğuz Çetin takımla toplantı yaparken, sahada koordinasyon, pas ve dar alanda hücum çalışmaları gerçekleştirildi.

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası’nda sürdürüyor
Aydınlık
16

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlık kampı kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri’ndeki çalışmalarına gerçekleştirdiği antrenmanla devam etti. Sarı-lacivertli ekip, yeni sezon öncesi kondisyon ve taktik ağırlıklı hazırlıklarını bu tesiste sürdürüyor.

OĞUZ ÇETİN’DEN TAKIMLA TOPLANTI

Antrenman öncesinde Fenerbahçe Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla sahada bir araya gelerek kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin, toplantının ardından yapılan teknik ve taktik çalışmaların bir bölümünü de saha kenarından takip etti.

KARTAL YÖNETİMİNDE YOĞUN ÇALIŞMA

Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen antrenman programı salonda başladı. Futbolcular ilk bölümde salonda core çalışması uyguladı. Daha sonra sahaya geçen oyuncular; ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri üzerinde durdu.

PAS VE HÜCUM VARYASYONLARI ÇALIŞILDI

Antrenmanın ana bölümünde iki gruba ayrılan sarı-lacivertli futbolcular, dar alanda 5’e 2 top kapma ve pas çalışması gerçekleştirdiler. Günün tek idmanı, yine dar alanda yapılan hücum organizasyonları ve taktik oyunlarla sona erdi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler