Fenerbahçe, yeni sezon hazırlık kampı kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri’ndeki çalışmalarına gerçekleştirdiği antrenmanla devam etti. Sarı-lacivertli ekip, yeni sezon öncesi kondisyon ve taktik ağırlıklı hazırlıklarını bu tesiste sürdürüyor.
OĞUZ ÇETİN’DEN TAKIMLA TOPLANTI
Antrenman öncesinde Fenerbahçe Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla sahada bir araya gelerek kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin, toplantının ardından yapılan teknik ve taktik çalışmaların bir bölümünü de saha kenarından takip etti.
KARTAL YÖNETİMİNDE YOĞUN ÇALIŞMA
Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen antrenman programı salonda başladı. Futbolcular ilk bölümde salonda core çalışması uyguladı. Daha sonra sahaya geçen oyuncular; ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri üzerinde durdu.
PAS VE HÜCUM VARYASYONLARI ÇALIŞILDI
Antrenmanın ana bölümünde iki gruba ayrılan sarı-lacivertli futbolcular, dar alanda 5’e 2 top kapma ve pas çalışması gerçekleştirdiler. Günün tek idmanı, yine dar alanda yapılan hücum organizasyonları ve taktik oyunlarla sona erdi.