Ana içeriğe geç

Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık

2024-25 sezonu öncesinde kadrosuna kattığı Arturs Zagars ile sezon ortasında transfer ettiği Jilson Bango'ya veda eden Fenerbahçe Beko, iki oyuncunun takımdan ayrıldığını duyurdu.

Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık
Aydınlık
16

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, Zagars ve Bango'nun forma giydikleri dönemde takımın önemli başarılarında pay sahibi olduğu belirtilirken, her iki oyuncunun da Fenerbahçe kariyerlerinde 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşadığı ifade edildi.

BACOT VE BOSTON JR. İLE DE YOLLAR AYRILDI

Fenerbahçe Beko, 2025-26 sezonu öncesinde kadroya dahil edilen Armando Bacot ve Brandon Boston Jr.'ın da takımdan ayrıldığını açıkladı.

Sarı-lacivertli ekipte görev yaptıkları süreçte Bacot ve Boston Jr., 1 Türkiye Ligi, 1 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu sevinci yaşadı.

Kulüp tarafından yapılan açıklamalarda, dört basketbolcuya da Fenerbahçe'ye sundukları katkılar nedeniyle teşekkür edilerek, kariyerlerinin yeni döneminde başarı temennilerinde bulunuldu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler