Ana içeriğe geç

Beşiktaş'ta yönetim, teknik ekip ve oyuncular yemekte bir araya geldi

2026-27 sezonuna hazırlıklarını sürdüren Beşiktaş'ta yönetim, teknik ekip ve oyuncular yemek organizasyonunda bir araya geldi.

Beşiktaş'ta yönetim, teknik ekip ve oyuncular yemekte bir araya geldi
Milliyet
16

Beşiktaş Futbol Takımı, yeni sezon hazırlıkları öncesinde yemekte bir araya geldi.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen yemek organizasyonuna başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen, teknik direktör Vincenzo Italiano ve antrenörler ile futbolcular katıldı.

Yemekte Özen ve Italiano ile sohbet eden Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu.

Beşiktaş, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına yarın başlayacak.

Kaynağa Git

İlgili Haberler