Ana içeriğe geç

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemilerin durumuna ilişkin bilgi verdi

Bakan Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde bulunan gemilere ilişkin "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" dedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemilerin durumuna ilişkin bilgi verdi
AA Ekonomi
Kaynağa Git

İlgili Haberler