Bakanlık açıkladı: Faturanın yüzde 30’unu devlet ödeyecek! Bakanlık açıkladı: Faturanın yüzde 30’unu devlet ödeyecek! TGRT Haber 1 sa önce Paylaş WhatsApp X (Twitter) Facebook Telegram Bağlantıyı Kopyala Kaynağa Git