Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde devam etti.
Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde çalışmalarını sürdüren sarı-lacivertli ekip, günün ikinci antrenmanında fiziksel ve taktik ağırlıklı bir program uyguladı.