İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Moğolistan Başbakan Yardımcısı Nyamtaishir Nomtoibayar ile Ankara'da bir araya geldi.
Çiftçi, NSosyal'deki hesabından, Nomtoibayar ile İçişleri Bakanlığında gerçekleşen görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda, Türkiye ile Moğolistan arasındaki stratejik ortaklığı, ticaret ve yatırım alanlarının yanı sıra afet ve acil durum yönetimi, kamu güvenliği, sınır yönetimi, düzensiz göçle mücadele ve siber güvenlik başta olmak üzere birçok alanda daha ileriye taşıyacak konuları değerlendirdiklerini belirtti.