Ana içeriğe geç

Türkiye ile Moğolistan'dan ticaret ve güvenlikte yeni dönem!

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Ankara'da Moğolistan Başbakan Yardımcısı Nyamtaishir Nomtoibayar ile bir araya geldi. Görüşmede ticaret hacminin 500 milyon dolara çıkarılması hedefi, güvenlik iş birliği ve FETÖ ile mücadele konuları ele alındı.

Türkiye ile Moğolistan'dan ticaret ve güvenlikte yeni dönem!
Türkgün
16

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Moğolistan Başbakan Yardımcısı Nyamtaishir Nomtoibayar ile Ankara'da bir araya geldi.

Çiftçi, NSosyal'deki hesabından, Nomtoibayar ile İçişleri Bakanlığında gerçekleşen görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda, Türkiye ile Moğolistan arasındaki stratejik ortaklığı, ticaret ve yatırım alanlarının yanı sıra afet ve acil durum yönetimi, kamu güvenliği, sınır yönetimi, düzensiz göçle mücadele ve siber güvenlik başta olmak üzere birçok alanda daha ileriye taşıyacak konuları değerlendirdiklerini belirtti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler