Ana içeriğe geç

Beklenen karar açıklandı! EuroLeague’e üçüncü Türk takımı katıldı

AS Monaco'nun geçici olarak EuroLeague'den ayrılma kararı almasının ardından oluşan kontenjan, hissedar kulüplerin oy birliğiyle Beşiktaş'a verildi. Siyah-beyazlı ekip gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edecek.

Beklenen karar açıklandı! EuroLeague’e üçüncü Türk takımı katıldı
Medyaradar
16

AS Monaco'nun geçici olarak EuroLeague'den ayrılmaya hazırlanma kararı alması sonrası oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle Beşiktaş doldurdu.

EuroLeague'de gelecek sezon takım sayısının 20 olarak korundu ve Beşiktaş'ın lige dahil edilmesi kararı alındı.

3 TÜRK TAKIMI OLACAK

Beşiktaş, beş yıllık (3+2) lisansla EuroCup'a inmeyi tercih eden Monaco'nun yerine wild card ile turnuvaya katılacak. Monaco'nun uzun vadeli hedefi EuroLeague'e kalıcı bir franchise olarak geri dönmek. Kulüp, turnuvanın beklenen 24 takıma genişlemesi için kendini konumlandırmak, finansal durumunu iyileştirmek ve liderlik ile sponsorluk yapısında devam eden geçişi tamamlamak istiyor.

Bu arada, Beşiktaş 2025-26 EuroCup sezonunu finalde JL Bourg'a kaybederek ikinci olsa da Fransız takımı EuroLeague'de oynamayacağını açıklamıştı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler