Ana içeriğe geç

Kenan Yıldız: Türk halkından özür dilerim

A Milli Takım'ın ABD maçı öncesi açıklamalarda bulunan Kenan Yıldız, Dünya Kupası'nda yaşanan hayal kırıklığı nedeniyle Türk halkından özür diledi. Milli yıldız, "Halkımız hepimizi sevsin, hepimiz ülkemiz için mücadele ediyoruz" dedi.

Kenan Yıldız: Türk halkından özür dilerim
Akşam
16

2026 Dünya Kupası D Grubu'nun son haftasında ABD ile karşılaşacak olan A Milli Futbol Takımı'nda Kenan Yıldız açıklamalarda bulundu. İşte o açıklamalar...

"ÜZGÜNÜZ AMA FUTBOL BU!"

"Herkes çok üzgün ama futbol bu. Bazen uğraşırsınız, istediğinizi sahaya yansıtsanız bile istediğinizi alamazsınız. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyor ama maalesef o sonuçlar geldi. Futbolun 3 skordan oluştuğunu hepimiz biliyoruz maalesef."

"HEPİMİZİ SEVSİNLER"

"Halkımız beni daha çok sevsin, onu daha çok sevsin istemiyorum. Hepimiz ülkemiz için mücadele ediyoruz, hepimizi sevsinler. Gelecek için her şeyimizi vereceğiz. Türkiye'deki çocuklara ve halka hayaller kurdurmak istiyoruz. İki sene önce EURO'da en çok eleştirilenlerden biri bendim, futbolda çok fazla değişken var. Ben her zaman elimden geleni vermeye devam edeceğim."

"KAÇAN BİR FIRSAT OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM"

"Her zaman sonuç değişebilir. Her iki maçta da çok iyi takımlarla karşılaştık ve çok üzücü sonuçlar elde ettik. ABD maçında başımızı dik tutacak bir sonuç almak istiyorum.

Kariyerim açısından bunun kaçan bir fırsat olduğunu düşünmüyorum. Türkiye formasıyla gelecekte de turnuvalarda yer almak için elimden geleni yapacağım. Halkımızı gururlandırmak için çalışacağız."

"BENİM İÇİN ÇOK ZORDU"

"Sakatlandığım için başlangıç benim için çok zordu. Fiziksel olarak yüzde yüzümü veremedim ama yarın halkımız için elimizden gelenin en iyisini yapacağız.

"G.SARAY DEPLASMANINDAN ALIŞKINIM"

"ABD taraftarından bahsettiniz, Galatasaray deplasmanından da hatırlıyorum, büyük taraftarların önünde oynamaya alışkınım."

"KARARLAR PATRONUNDUR"

"Can benim kardeşim gibi ama her zaman kararlar teknik direktörün. Ben de onun oynamasını çok isterim ama günün sonunda kararlar patronundur."

"ÖZÜR DİLEMEK İSTİYORUM"

"Türk halkından ve bize destek veren tüm taraftarlardan özür dilemek istiyorum, bu hayal kırıklığıydı. Bundan sonraki turnuvalarda sizi gururlandırabilmek için en iyisini yapmaya yapacağız."

Kaynağa Git

İlgili Haberler