2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD ile karşı karşıya gelen A Milli Takımımız, rakibini 3-2 mağlup etti ve turnuvaya galibiyetle veda etti. Millilerimize turnuvadaki ilk puanımızı getiren goller; 10. dakikada Arda Güler'den, 31. dakikada Orkun Kökçü'nün şutunda Barış Alper'e çarpan toptan ve 90+8. dakikada Kaan Ayhan'dan geldi. Turnuvaya ev sahipliği yapan ülkelerden biri olan ABD'nin gollerini ise 3. dakikada Auston Trusty ve 49. dakikada Sebastian Berhalter kaydetti.
Ay-yıldızlı ekip bu skorun ardından 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki puanını 3'e yükseltti ve son sırada kalarak turnuvaya veda etti. 6 puanı bulunan ABD ise lider olarak gruptan çıktı ve son 32 turunda Bosna Hersek'in rakibi oldu.

OYUNCULAR AYAK UYDURAMADI
Karşılaşma öncesi düzenlenen seramonide her iki takımın oyuncuları da sahada marşlarını söyledi. Ancak Amerika Birleşik Devletleri marşı her zamankiden farklıydı.



Bir X kullancısı “O marş hoparlörlerden çok kötü duyuluyordu, normal hızının 10 katı gibiydi! Taraftarlar ve oyuncular doğru tempoda şarkı söylüyorlardı ama birlikte dinlendiğinde kulağa berbat geliyordu!" yorumunda bulundu.
Bir diğer sosyal medya kullanıcısı ise direkt FIFA'ya seslenerek "Marşın hızını yavaşlatın, marş neredeyse 2 kat hızda çalındı" dedi.