Ana içeriğe geç

İki belediye başkanı AKP’ye katılıyor

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, AKP rozeti takmak üzere genel merkeze gitti.

İki belediye başkanı AKP’ye katılıyor
Evrensel
16

CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve İYİP’ten istifa eden Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, AKP’ye katılmak üzere genel merkez binasına gitti.

AKP’nin Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı öncesi iki belediye başkanı AKP Genel Merkezine girdi.

Mesut Özarslan’ın CHP'den istifa ettikten sonra AKP’ye katılacağı iddia ediliyordu. Rasim Arı ise daha önce AKP’den istifa ederek İYİP’e geçmişti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler