Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. 25 işçi, tesisteki içme suyunu tükettikten kısa bir süre sonra rahatsızlandı.
Zehirlenme şüphesiyle Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırılan onlarca işçi tedavi altına alınırken, olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlatıldı.
İşçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.
Kaynak: DHA