Ana içeriğe geç

Türkiye ile Suudi Arabistan arasında yenilenebilir enerji anlaşması yürürlüğe girdi

Riyad’da imzalanan ve TBMM’de kabul edilen anlaşma Resmi Gazete’de yayımlanarak resmen yürürlüğe girdi. İş birliği, yenilenebilir enerji santrali projelerini kapsıyor.

Türkiye ile Suudi Arabistan arasında yenilenebilir enerji anlaşması yürürlüğe girdi
Kanal 6
16
Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) kabul edilen, Türkiye ile Suudi Arabistan arasında Yenilenebilir Enerji Santralleri Projeleri Alanında Hükümetlerarası Anlaşmanın Onaylanmasının Uygun Bulunduğuna Dair Kanun, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. 3 Şubat 2026 tarihinde Riyad’da imzalanan "Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ile Suudi Arabistan Krallığı Hükümeti Arasında Yenilenebilir Enerji Santrali Projelerine İlişkin Hükümetlerarası Anlaşma" TBMM’de kabul edilmişti. Türkiye ile Suudi Arabistan arasında Yenilenebilir Enerji Santralleri Projeleri Alanında Hükümetlerarası Anlaşmanın Onaylanmasının Uygun Bulunduğuna Dair Kanun, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
Kaynağa Git

İlgili Haberler