Ana içeriğe geç

Yeşil enerji için yeşil tahvil ihracı

Türkiye’nin önde gelen akaryakıt dağıtım şirketlerinden OPET, sürdürülebilirlik yatırımlarını desteklemek üzere “yeşil tahvil” ihracına gitti.

Yeşil enerji için yeşil tahvil ihracı
Posta
16

OPET, Sermaye Piyasası Kurulu’nun (SPK) onayı sonrasında 30 Nisan 2026 tarihinde 250 milyon TL nominal değerinde ve 2 yıl vadeli yeşil tahvil ihracını Yapı Kredi Yatırım Menkul Değerler A.Ş. aracılığıyla gerçekleştirdi. Bu ihracın, şirketin sürdürülebilir enerji yatırımlarına önemli katkı sağlayacağını ifade eden OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, “Yeşil tahvil ihracıyla sağlanan finansmanı, özellikle yenilenebilir enerji yatırımları, enerji verimliliği projeleri ve düşük karbonlu teknolojilerin geliştirilmesi gibi alanlarda değerlendirmeyi planlıyoruz” dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler