Ana içeriğe geç

Salih Özcan: "Bu galibiyete mecburduk"

Milli futbolcu Salih Özcan, ABD karşısında alınan 3-2'lik galibiyetin ardından yaptığı açıklamada, "Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk" dedi.

Salih Özcan: "Bu galibiyete mecburduk"
Haber Global
16

FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti ve şampiyonaya 3 puanla veda etti.

Karşılaşmanın ardından milli futbolculardan Salih Özcan, açıklamalarda bulundu.

Özcan, maç sonu yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

"Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk."

Kaynağa Git

İlgili Haberler