Ana içeriğe geç

Tekirdağ lavanta kokusuna büründü: Mor tarlalarda festival coşkusu başladı

Tekirdağ'da bu yıl 6'ncısı düzenlenen Lavanta Şenliği kapılarını ziyaretçilere açtı. Mor renge bürünen lavanta tarlaları, fotoğraf tutkunlarından doğaseverlere kadar binlerce kişiyi ağırlıyor. Tekirdağ'da geleneksel hale gelen Lavanta Şenliği bu yıl da renkli görüntülerle başladı. Karadeniz Mahallesi'ndeki lavanta bahçesinde düzenlenen etkinlikte vatandaşlar mor tarlaların arasında gezerek bol bol fotoğraf çekti. Halk oyunları gösterileriyle başlayan şenlikte ziyaretçiler için oluşturulan özel fotoğraf alanları yoğun ilgi gördü. Lavanta bahçeleri, gün boyunca hem amatör hem de profesyonel fotoğrafçıların uğrak noktası oldu.

Tekirdağ lavanta kokusuna büründü: Mor tarlalarda festival coşkusu başladı
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler