Ana içeriğe geç

Bakan Uraloğlu açıkladı: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı'ndan geçti

Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'ndan geçtiği duyuruldu.

Bakan Uraloğlu açıkladı: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı'ndan geçti
Sputnik
16
Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelerin anbean takip edildiğini söyleyen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'ndan geçtiğini duyurdu. Bakan Uraloğlu, "“Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor" dedi.
Kaynağa Git

İlgili Haberler