ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacak
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini duyurdu.
Yeni Şafak