Ana içeriğe geç

Çocukluğunu dizi setlerinde çalışarak geçirdi: Kazandığımızın yarısı vergilere, menajerlere gitti: Sandığınız gibi para içinde yüzmüyoruz

Dışarıdan bakıldığında gösteri dünyasındaki yıldızların hepsinin çok büyük paralar kazandığı düşünülebilir. Sonuç olarak kariyerine bu kadar erken başlayan bir insanın zaman içinde gerçekten zengin olduğuna inanmak yanlış değil.

Çocukluğunu dizi setlerinde çalışarak geçirdi: Kazandığımızın yarısı vergilere, menajerlere gitti: Sandığınız gibi para içinde yüzmüyoruz
Hürriyet
16

Öyle ki bu çocuk yıldızların bazıları deyim yerindeyse hayatlarını bu mesleğe adar.

Yetişkin olduğunda kendine başka hayatlar kuranlar var elbette. Yine de bazıları ufacık yaşta başladığı kariyerini yaşlanıncaya kadar sürdürür.

Durum böyle olunca da bunların gerçek birer dolar milyarderi olduğu sanılabilir. Ama durum pek öyle değil.

Bir başka deyişle dışarıdan parlak görünen bu dünyanın karanlık bir yüzü de var.

ESKİ ÇOCUK YILDIZ GERÇEKLERİ ANLATTI
İşte bunu da bir zamanlar çok izlenen dizilerde rol alan Josh Peck anlattı.

Nickelodeon kanalında yayınlanan Drake and Josh adlı yapımda kamera karşısına geçen Peck, geçtiğimiz günlerde Financial Tea with Mrs. Dow Jones adlı yayına konuk oldu.

Orada da Hollywood'da çocuk yıldızların çalışma koşulları hakkında ipuçları verdi.

Bugün 39 yaşında olan oyuncunun anlattığına göre bu küçük yıldızların kazandığı paranın sadece yarısı ellerine geçiyordu. Geri kalan yarısı ise vergilere ve menajerlere gidiyordu.

SANILDIĞI KADAR ÇOK PARA KAZANMADI
Josh Peck, dört yıl boyuna kamera karşısına geçtiği Drake and Josh dizisinden bu süre içinde sadece 900 bin dolar kazandığını söyledi.

2000 ile 2002 arasında The Amanda Show'da bölüm başına 3 bin dolar kazandığını anlatan Peck, 2004 yılında da bir adım daha ileri giderek Drake and Josh'da oynamaya başladı.

Söylediğine göre bu dizi bittiğinde yani dizinin tamamı olan 60 bölüm için 900 bin dolar geçti eline.

Onun hesabına göre bölüm başına aldığı para 15 bin dolardı.

Josh Peck, çocukluk yıllarındaki kariyeri boyunca The Amanda Show, Derek and Josh gibi yapımlarda rol aldı.

KAZANDIĞIMIZ PARANIN SADECE YARISI ELİMİZE GEÇTİ
Josh Peck, TV sektöründe çocuk yıldızların uzun saatler boyunca çok çalıştığını anlattı. "Ama kazandığımız paranın tamamını göremezdik.

Muhtemelen menajerler, ajanslar arasında paylaştırılıp vergi de ödeniyordu. Bize sadece paranın yarısı kalırdı" dedi.

Peck, yine de ortalamanın üzerinde bir kazanç elde ettiklerini saklamadı. Ama sonuç olarak hayranlarının sandığı kadar büyük paralar kazanmadığını vurguladı.

"Bunu anlatmamın tek nedeni insanların aslında o kadar da çok para kazanmadığımızı bilmelerini istemem" diye konuştu.

'İŞTE BU YÜZDEN DURMADAN ÇALIŞIYORUZ'
"Çok para kazandığımız sanıldığı için de insanlar ilerleyen yıllarda neden durmadan çalışmak zorunda kaldığımızı anlamıyorlar" diye de ekledi.

Josh Peck, ailesinin geçimini sağlayan tek kişi olduğunu hatırlatıp "Bir daha asla parasız kalmama" fikrinin insanın içine işlediğini saklamadı. İşte bu yüzden de elinden geldiğince, çalışabildiği kadar çalışmak istediğini belirtti.

Josh Peck'in vurguladığı başka bir ayrıntı da çocuk yıldızların oynadıkları dizilerden yıllar boyunca hatırı sayılır telifler kazanmadığı oldu.

Bilindiği gibi bazı ünlü dizilerin yıldızları, dizileri final yapsa bile yıllar içinde bu sayede büyük paralar kazanabiliyor. Ama Josh Peck'in anlattığına göre çocuk yıldızlar için aynı durum söz konusu değil.

Kaynağa Git

İlgili Haberler