İskenderun'da seyir halindeki motosiklet alev aldı
Hatay'ın İskenderun ilçesinde, Organize Sanayi Bölgesi yakınlarında seyir halinde olan bir motosiklet henüz belirlenemeyen bir nedenle aniden alev aldı. Sürücüsünün son anda fark edip güvenli alana çektiği motosiklette çıkan yangın, bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kısa sürede söndürüldü. Olayda şans eseri yaralanan olmazken, motosiklet tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Gzt